درب اتوماتیک : قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای و پارکینگی

درب ریموت پارکینگ

درب ریموت پارکینگ آچیلان در تفاوت هایی با سایر درب هایی که توسط شرکت های فعال ارائه می شود دارد. ارائه محصولاتی با گارانتی مدت دار – قیمت مناسب محصولات و خدمات – ارائه چندین ریموت همراه درب – نصب مرکز کنترل قابل کد دهی با کدهاپینگ و پشتیبانی 24 ساعته از خدمات ارائه شده تا سالیان دراز موجب شده همه روی آچیلان در حساب ویزه ای باز کنند. عمده محصولات ما در این زمینه ریموت کنترل و مرکز کنترل می باشد و مابقی محصولات بستگی به نوع درب ریموت نصب شده دارد اگر از نوع کرکره ای باشد موتور و تیغه اگر از نوع ریلی باشد موتور درب ریلی و سایر محصولات مرتبط با آن و در آخر اگر از نوع درب ریموت پارکینگ بازویی باشد جک های متنوع بازویی با توان های متفاوت آماده فروش و ارسال به سراسر ایران هستند.

درب برقی پارکینگ

شاید شما هم درب هایی را دیده باشید که به صورت اتوماتیک و با ریموت کنترل بازوبسته می شوند و در ورودی پارکینگ ها نصب شده اند این درب ها را درب برقی پارکینگ نیز می گوئیم شرکت درب اتوماتیک آچیلان در انواع مختلف و با کیفیت این نوع درب ها را نصب می نماید و

محصولات مرتبط با آن ها را به فروش می رساند برخی از آن ها را در ادامه نام می بریم:

۱- درب برقی پارکینگ ریلی

۲- درب برقی پارکینگ لولایی

۳- درب برقی پارکینگ کرکره ای

و سایر درب های برقی مورد استفاده در ورودی پارکینگ جزء خدمات آچیلان در محصوب می شوند. قیمت درب برقی پارکینگ آچیلان در معمولا نسبت به سایر فعالان در این عرصه پایین تر و کیفیت محصولات آن نیز برتر بوده است. این اغراق یا تبلیغ نیست می توانید به راحتی استعلام نمایید. افتخار می کنیم با صداقت در کنار مشتریان خود باشیم تا همراه با شما جلوی سوء استفاده سودجویان را بگیریم. با ما تماس بگیرید

درب اتوماتیک

بزرگترین شرکت مجری درب اتوماتیک در ایران با بیشترین نمونه کار

آچیلاردر، بزرگترین شرکت مجری درب اتوماتیک در ایران با بیشترین نمونه کار طراحی و ساخت درب اتوماتیک شیشه ای و درب اتوماتیک پارکینگ یا پارکینگی  ، طراحی سیستمهای حفاظتی ، ارایه خدمات پشتیبانی امتیازات برتر شرکت آچیلاردر نسبت به سایر شرکت های فعال ارائه خدمات در کلیه سازمان های ذیربط در داخل و خارج از کشور شرکت مورد تایید وزارت صنعت،معدن و تجارت انجام بیشترین نمونه کار در سطح کشور در طول 8 سال سابقه کاری طراحی زیبا و جذاب منحصر به فرد درب های اتوماتیک در اختیار داشتن تیم تحلیلگر و مشاور در کنار مهندسین طراح در اختیار داشتن بهترین متریال با به روز ترین امکانات در داخل و خارج از کشور تقسیم شرکت به 5 قسمت مجزا ، دپارتمنت های ، تحلیل ، طراحی ، فروش ، اجرا ، پشتیبانی انعکاس نظرات کارفرما در لحظه لحظه پروژه و اخذ تاییدیه در طول روند انجام پروژه ها به روز نگاه داشتن کلیه محصولات و ارایه سرویس های دوره ای در طول زمان

قیمت درب اتوماتیک

درب اتوماتیک شیشه ای

درب های شیشه ای هوشمند یکی از خدماتی است که در چندسال اخیر مورد توجه همه بیمارستان ها، سازمان ها، بانک ها و اساسا هر مکانی که نیاز به درب شیشه ای در ورودی خود دارد، قرار گرفته اند. دیجی دُر نیز خدمات خود را برمبنای نیازسنجی های مشتریان خود ارائه می نماید. لذا تمرکز اصلی دیجی دُر بر روی نصب و راه اندازی درب شیشه ای اتوماتیک (هوشمند) می باشد. ساختار اصلی این نوع درب ها را اپراتور، شیشه سکوریت، فریم و لَت ها (لنگه ها) متحرک تشکیل می دهند.
کیفیت درب های اتوماتیک شیشه ای برمبنای اپراتور آن سنجیده می شود که عمده هزینه صرف شده جهت خرید درب را شامل می شود. یکی از دلایل نامگذاری درب های شیشه ای هوشمند برمبنای اپراتور مورد استفاده در نصب آن، همین مسئله اهمیت اپراتور آن می باشد.
دیجی دُر بر اساس کیفیت اپراتورها خدمات خود را در زمینه درب شیشه ای اتوماتیک کلاس بندی نموده است که در سه کلاس KABA, A, B, C طبقه بندی شده است. اگر نیاز به اطلاعات فنی بیشتری دارید به مقالات دیجی دُر مراجعه نماید.

درب اتوماتیک شیشه ای

قیمت درب اتوماتیک پارکینگ

درب پارکینگ به صورت معمولی فقط به یک شکل نصب و راه اندازی می شود ولی اگر بخواهیم به صورت یک درب برقی داشته باشیم که درب ریموت پارکینگ نیز نامیده می شود در نوع های مختلف می توانیم نصب و راه اندازی نماییم نمونه درب های مرسوم که در ورودی پارکینگ ها نصب می شوند ۱- درب کرکره ای پارکینگ ۲- درب پارکینگ ریلی ۳- درب پارکینگ بازویی می باشند شرکت آچیلان در هر گونه درب پارکینگ برقی را می تواند با تیم متخصص نصاب آن درب نصب و راه اندازی نماید علاوه بر آن قیمت درب اتوماتیک پارکینگ نصب شده به مراتب از دیگر شرکت های فعال در این زمینه پایین تر است و این یک شعار یا تبلیغ نیست بلکه یک واقعیت است که آچیلان در توانسته در طول سابقه بیش از چندین دهیه خود آن را ثابت کند. راهکارهایی که آچیلان در ارائه می نماید برای اولین بار در کشور اجرا می شوند مانند تخفیفات ویزه در قیمت جک درب پارکینگ و موتور درب کرکره ای پارکینگ لذا خواهشمندیم قبل از هر اقدامی از مشاوره رایگان متخصصین آچیلان در بهره مند شوید.

درب اتوماتیک پارکینگ

درب پارکینگ کرکره ای

دربهای پارکینگ به چندین نوع قابل نصب هستند از لحاظ هزینه و فضای مورد نیاز درب پارکینگ کرکره ای مناسب بوده و عمر مفید بالایی دارند. شرکت آچیلان در بزرگترین شرکت فعال در عرصه درب اتوماتیک پارکینگ با تجربه و تخصص نیروهای مجرب خود تمرکز خودرا بیشتر روی نصب درب پارکینگ کرکره ای قرار داده که از آن با عنوان درب ریموت کرکره ای نیز یاد می شود. دلیل این امر واضح است آچیلان در همواره به نبال خدماتی بوده است که بیشتر مورد توجه مشتریان خود می بینید لذا با واردات محصولات مرتبط با این درب با کبفیت ترین محصولات را در ساخت درب پارکینگ کرکره ای خود استفاده کرده و تا حد امکان هزینه تمام شده را برای مصرف کننده پایین نگه می دارد. تکنیک ها و نکته سنجی های این شرکت همواره در عرصه درب اتوماتیک پارکینگ خاص بوده است به طوری که امروزه تقریبا در اکثر مناطق کشور یک درب تولیدی آچیلان در را مشاهده می نمایید. محصولات جدیدی که برای درب پارکینگ کرکره ای مد نظر داریم شامل تغییرات عمده در موتورهای این نوع درب است که از برند infiniti به جای برزانته استفاده می شود دلیل این امر وجود محصولات تقلبی با نام بارزانته در کشور می باشد که فضای نا مطمئنی را برای استفاده از موتورهای وارداتی بارزانته بوجود آورده است در همین راستا آچیلان در بدون واسطه اقدام به واردات نوع جدید و باکیفیت موتور درب کرکره ای نموده است ه محصول جدیدی از ایتالیا می باشد و موجب رضایت استفاده کننده گان بوده است.

درب اتوماتیک کشویی

درب اتوماتیک کشویی نوعی از درب است که به صورت ریلی بازوبسته می شود یعنی روی یک ریل سوار شده و بازوبسته می شود هم نوع شیشه ای برقی و هم نوع پارکینگ ی رقی آن موجود است که توسط تیم نصاب آچیلان در نصب می شود در نوع پارکینگی موتور و دندان شانه ای مهم ترین قسمت ها و در نوع درب شیشه ای کشویی نیز اپراتور و شیشه سکوریت بخش های مهم آن محصوب می شوند. قیمت درب اتوماتیک کشویی متغییر است لذا خواهشمندیم جهت کسب اطلاعات پیرامون هزینه های مربوطه با آچیلان در تماس حاصل فرمائید

درب اتوماتیک پارکینگ ریلی

نوعی از درب است که در ورودی پارکینگ ها به صورت ریلی نصب می شود یعنی روی یک ریل قرار داده می شود و توسط یک موتور مخصوص درب پارکینگ ریلی باز و بسته می شود. شرکت آچیلان در یکی از فعالان در زمینه فروش محصولات مرتبط با این نوع درب و نصب و راه اندازی آن با تیم متخصص مجرب خود می باشد.

نحوه تولید درب پارکینگ ریلی :

* آماده سازی درب اصلی یعنی تهیه درب مخصوص و ریل مخصوص آن

* نصب دندان شانه ای به درب جهت اتصال به موتور الکترومکانیکی

* جا گذاری درب در محل نصب

* جاگذاری موتور درب پارکینگ ریلی بر روی زمین و اتصال مناسب آن به دندان شانه ای جهت حرکت روان درب

* نصب و اتصال بخش های الکترونیکی

* تست ریموت ها

مراحل ذکر شده

مراحل ذکر شده در کلیه درب های اتوماتیک ریلی پارکینگ و صنعتی نیز به همین شکل انجام می پذیرد. محصولات مرتبط با درب پارکینگ ریلی اچیلان در در سمت چپ صفحه قابل مشاهده می باشند. جهت دریافت لیست قیمت محصولات با ما تماس بگیرید. مشاوره رایگان قبل از سفارش برای کلیه عزیزان توصیه می گردد.

درب پارکینگ بازویی

درب پارکینگ بازویی – درب پارکینگ لولایی یک نوع از درب برقی پارکینگ محصوب می شوند و محصولات مورد استفاده در ساخت آن ها مشترک هستند و تفاوت تنها در تلفظ یا شناخت اشخاص مختلف از این نوع درب می باشد که برخی بایک نام و برخی دیگر با نامی متفاوت از آن یاد می کنند. شرکت آچیلان در در ساخت این نوع درب پارکینگ از جک درب پارکینگ تولیدی خود استفاه می نماید و گارانتی تکمیلی شامل این نوع محصول می باشد به این معنی که کل درب نصب شده با همه تجهیزات و لوازم شامل گارانتی شرکت آچیلان در می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جک درب پارکینگ تولیدی شرکت آچیلان در به بخش محصولات و زیر مجموعه درب پارکینگ بازویی مراجعه نمایید. سایر محصولات مرتبط با درب پارکینگ اتوماتیک در سمت چپ همین صفحه قابل مشاهده می باشند

درب اتوماتیک شیشه ای گرد

درب اتوماتیک گرد یا منحنی نوعی از درب اتوماتیک شیشه ای می باشد که به صورت حلال یا نیم حلال بازوبسته می شوند در واقع تغییرات بوجود آمده در ظاهر درب با بقیه درب های شیشه ای اتوماتیک تفاروت دارد مابقی بخش ها مشترک می باشند. مثل سایر درب های برقی یکسری ویژگی دارد و یکسری معایب یکی از معایب آن این است که کمتر می توان در داخل از آن استفاده نمود و بیشتر در ورودی های اصلی نصب می شوند یک مزیت بارز هم دارند که زیبایی نمای محل نصب را بیشتر می کنند در واقع به جذابیت آن می افزایند. مهم ترین محصول استفاده شده در ساخت آن اپراتور درب شیشه ای می باشد. شرکت آچیلان در با تیم مجرب نصب کننده درب اتوماتیک شیشه ای گرد یا منحنی آماده گی دارد کلیه پروزه های مرتبط را اجرا و پشتیبانی نماید و در این زمینه تخفیفات ویژه ای را مد نظر دارد برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

درب اتوماتیک شیشه ای اسلاید

آچیلان در اولین شرکت تولید کننده درب اتوماتیک اسلابد در کشور و بزرگترین وارد کننده اپراتورهای درب اتوماتیک شیشه ای اسلاید با کاهش قیمت فروش و نصب درب اتوماتیک خود به اطلاع می رساند که آماده گی دارد با تکنیک های جدید خود کلیه پروزه های مربوطه را با تیم مجرب خود اجرا نماید. مجری پروزه های اکثر بیمارستان های استان تهران و کلان شهرها بوده ایم و افتخار خدمتگذاری به عزیزان در سراسر ایران را داریم.

تفاوت آچیلان در در چیست؟

* اپراتورهای با کیفیت و پشتیبانی بلند مدت

* نرخ پایین هزینه تمام شده در فروش و نصب درب شیشه ای

* گارانتی بی قید و شرط اپراتور درب اتوماتیک اسلاید

* خدمات ۲۴ ساعته حتی ایام تعطیل

مهمترین ویژگی بارز ما

از ویزگی های بارز آچیلان در است که آن را با سایر فعالان در این زمینه متمایز می گرداند.

نمونه پروزه های انجام شده در این زمینه در زیز امده است. محصولات مرتبط نیز در سمت چپ قابل مشاهده می باشند برای اطلاع از آخرین وضعیت قیمت درب اتوماتیک اسلاید با ما تماس بگیرید.

درب اتوماتیک تلسکوپی

درب اتوماتیک تلسکوپی به نوعی از درب های اتوماتیک شیشه ای اطلاق می شود که به صورت ریلی به کنار باز می شود و امکان نصب یک لنگه یا لت و یا دولنگه ای دو لت را دارد بیشترین مصرف این نوع درب در بیمارستان ها می باشد و سرعت بازشوی آن نیز مناسب است. همانند کلیه درب های شیشه ای برقی با استفاده از اپراتور باز و بسته می شود و اپراتور مناسب خود را می طلبد. شرکت آچیلان در بزرگترین شرکت فعال در نصب درب اتوماتیک تلسکوپی در کشور با رزومه قوی آماده گی نصب درب اتوماتیک تلسکوپی شما را دارد.

فروش کلیه محصولات درب اتوماتیک

کلیه محصولات مرتبط با این نوع درب نیز توسط آچیلان در بفروش می رسد اپراتورهایی از برندهای مختلف قابل نصب روی این درب می باشند مانند اپراتور درب شیشه ای بتا.

درب اتوماتیک

دیگر مزایای درب اتوماتیک تلسکوپی

* نیاز به فضای بازشوی کمتری دارد

* مصرف بهینه برق در آن به خوبی رعایت شده است

* نسبت به برخی از درب های برقی هزینه نصب و راه اندازی کمتری دارد

برای آگاهی از قیمت درب اتوماتیک تلسکوپی و محصولات مرتبط با آن با ما تماس بگیرید

پرسش مهر

13 Sep 2018