دانلود طرح جابر ابن حیان تمامی مقاطع تحصیلی

طرح جابر

این طرح برای دانش آموزن این امکان را فراهم میسازد که آنچه را تئوریک آموخته اند به تبعیت از دانشمند بزرگ و الگوی کشورمان جناب جابر ابن حیان در قالب آزمایشات تجربی تست کرده و ماهیت آنچه را که تا به امروز آموخته بودند را بتوانند در تجربه ای شیرین , کودکانه و علمی کشف نمایند.

برترین های دست ساخته های دانش آموزی

بهترین نمونه های طرح جابر آماده را با کلیک روی دکمه زیر دریافت کنید.

دانلود نمونه های آماده

 

طر جابربن حیان

طرح جابر های شرکت کننده در نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزی در دروس زیست شناسی، فیزیک، شیمی، جغرافیا، الکترونیک و هنر در روز دوشنبه 6/12/97توسط 10 داور تخصصی در رشته های مذکور مورد ارزیابی قرار گرفته و به عنوان طرح های برتر در مرحله شهرستانی انتخاب شدند که اسامی آنها بزودی در همین سایت اعلام خواهد شد.

.

اين نمايشگاه به مناسبت دهه مبارك فجر و با هدف به تصوير كشيدن انقلاب اسلامي ايران و الگو برداري صحيح از نهضت عاشوراي حسيني، توسط بسيج دانش آموزي شهرستان و با همكاري اداره آموزش و پرورش قائم شهر برگزار مي باشد.

نمايشگاه فوق شامل بخش هاي مختلفي با عناوين: طرح جابر ماكت هاي نمادين كربلا و خرابه شام و شهداي انقلاب قائم شهر ، اسامي شهداء كربلا، عكسهاي وقايع انقلاب، غرفه نقاشي كودكان ، غرفه فيلم هاي مستند قبل از انقلاب اسلامي و غرفه عرضه محصولات فرهنگي طرح جابر مي باشد.

 روش و نمونه بهترین تزیین این طرح های آموزش و پرورش در مدارس را در ادامه این مطلب و بقیه آن ها در دسته بندی طرح جابربن حیان می توانید ببینید.

 

طرح جابربن حیان چیست؟

رضا حبيبي جمناني، عضو پژوهش سرای طرح جابربن حیان و دانش آموز سال اول دبيرستان تيزهوشان شهيد بهشتي قائم شهر موفق شد با استفاده از انرژي آب، انرژي الكتريكي و آب شيرين با هزينه بسيار كم توليد كرده و اختراع خود را با شماره 45233 در تاريخ 11/10/97به ثبت برساند.

كارآيي اين دستگاه برخلاف دستگاههاي قبلي كه برق زيادي مصرف مي كردند، مي تواند يك نوع برق كمكي براي راه اندازي خود وسيله توليد كند به همين دليل در اين دستگاه برق كمتري مصرف مي شود. از ديگر طرح جابر ابن حیان فوائد اين دستگاه اين مي باشد كه براي لخته سازي كلوئيدها نيازي به كاتيون هاي AL3+ يا Fe3+ ندارد و عمل را توسط يك دستگاه جداگانه انجام مي دهد. ديگر اينكه مي تواند آبي با خلوص بالا توليد كند. كم حجم بودن نيز يكي ديگر طرح جابر از قابليتهاي آن مي باشد.

.

مهمترين اهداف طرح جابربن حیان دانش آموزي عبارتند از:

زمینه های پیاده سازی طرح جابربن حیان در مقاطع تحصیلی مختلف تفاوت های دارد و نمیتوان برای همه مقاطع یک توضیح کلی ارائه داد.

طرح جابر ابن حیان

1)آشنايي با توانمندي جوانان و باور آنان  در طرح جابر کلاس چهارم ابتدایی
2) بسترسازي جهت شكوفايي استعداد ها و بروز خلاقيت هاي دانش آموزي طرح جابر کلاس اول ابتدایی و تقويت روح خودباوري 
3)ترغيب دانش آموزان طرح جابر کلاس دوم ابتدایی به ايفاي نقش و مشاركت فعال درفرايند ياددهي - يادگيري و تعميق امر آموزش
4) تقويت قوه ي تفكر و تعقل در فراگيران و دامن زدن به امر تحقيق و پژوهش در طرح جابر کلاس سوم ابتدایی در محيط هاي آموزشي
5)نهادينه كردن فرهنگ مشاركت در بين دانش آموزان طرح جابر کلاس پنجم ابتدایی در طراحي و ساخت تجهيزات آموزشي و كمك آموزشي
6)كمك به خودكفايي دبيرستانها و مراكز پيش دانشگاهي از طريق ايجاد تسهيلات توليدي در واحد آموزشي  طرح جابر کلاس ششم

.

 

طرح جابربن حیان کلاس ابتدایی

پژوهش سرای دانش آموزی جابربن حیان قائم شهر به منظور کشف خلاقیت ها و ارتقای سطح علمی دانش آموزان به سوی آینده روشن، نمایشگاهی از وسایل دست ساز دانش آموزان برگزار نموده است.

مراسم افتتاحیه طرح جابر این نمایشگاه با حضور آقای اسدی معاون مهارتی و نظری آموزش و پرورش ؛ آقای امینی، مسئول آموزش متوسطه ؛ آقای حق پرست، رئیس پژوهش سرای طرح جابربن حیان و جمعی دیگر از مسئولین آموزش و پرورش و پژوهش سرا طرح جابر در تاریخ 4/12/86 در پژوهش سرا برگزار شد.

از مدیران محترم خواهشمندیم جهت بازدید از نمایشگاه با پژوهش سرای طرح جابربن حیان هماهنگی لازم را بعمل آورند.

طرح جابر سوم ابتدایی

در تاریخ 28/11/86 آقای مهندس عباسپور، معاون سازمان آموزش و پرورش استان مازندران ؛ آقای جعفرنژاد مسئول گروههای آموزشی استان ؛ آقای قاسمی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان قائم شهر ؛ آقای اسدی معاون مهارتی و نظری اداره و نیز جمعی از مسئولین اداره آموزش و پرورش شهرستان قائم شهر به منظور آشنایی با فعالیت ها و عملکرد پژوهش سرا جابر ابن حیان در سال جاری، از بخش های مختلف پژوهش سرا طرح جابر نظیر: آزمایشگاهها ، کافی نت ، کتابخانه و موزه زیست شناسی بازدید به عمل آوردند.

طرح جابر اول دبستان برگزاري مسابقات آزمايشگاهي و كارگاهي

 مسابقات آزمايشگاهي و كارگاهي در رشته هاي فيزيك ، شيمي ، زيست شناسي و رايانه به مدت سه روز از تاريخ 23 الي 27 بهمن ماه در پژوهش سراي دانش آموزي جابربن حيان شهرستان قائم شهر برگزار گرديد.

اهداف طرح جابر:

  1. اشاعه فرهنگ آموزش عملي و كارگاهي به جاي آموزش تئوري
  2. ايجاد زمينه مشاركت دانش آموزان در يافته هاي علمي طرح جابر 
  3. رشد و توسعه بنيه علمي دانش آموزان طرح جابر و ايجاد بروز خلاقيت
  4.  تقويت انگيزه در معلمان و مديران جهت بكارگيري عوامل مؤثر در يادگيري دانش آموزان

 

دانلود نمونه های آماده

جشنواره جوان ارتا

پایه تحصیلی: اول ابتدایی                                                                                     طرح جابر

دانلود برترین موضوعات طرح جابربن حیان مقطع اول ابتدایی

طرح جابر اول ابتدایی به موضوع ماشین بخار

نمونه فایل ماشین بخار را قطعا میتوان بهترین نمونه در اینترنت دانست . قطعا اگر صد ها مورد را از اینترنت دریافت کنید در میان همه آنها این بهترین نمونه طرح جابر اول ابتدایی باشد . که به موضوع فرایند ماشین بخار میپردازد به همراه دفتر کارنما - توجه داشته باشید که این فایل با بافرمت ورد و امکان ویرایش متن و تصاویر شما تقدیم میگردد و با هدف کمک به  همکاران فرهنگی تهیه و توزیع گشته است. برای مشاهده اطلاعات کامل و محتویات این فایل و دانلود این نمونه به این صفحه مراجعه کنید .

نحوه اسلحه ناوهای جنگینما یک نمونه از طرح جابر اول ابتدایی

نمونه طرح جابر

یک نمونه دیگه از هزاران نمونه طرح جابر که برای دانلود شما عزیزان در صفحه مربوطه ( اول ابتدایی )

موتور اتومبیل از نوع گردان (Wankel) که اختراع بسیار جالبی است و در برخی خودرو های خاص استفاده می شود و قدرت بسیار بالایی دارد

که به همراه دفتر کارنما در فرمت فایل ورد خدمتتان تقدیم میگردد . حاوی پوستر ها مختلف و مرتبط با طرح که شما همکار گرامی را در مسیر تدیس این موضوع انشاالله یاری خواهد رساند.

ثبت نام المپیاد علوم و فناوری نانو

طرح جابربن حیان دوم ابتدایی

۱-هجدهمین جشنواره جوان طرح جابر ابن حیان مخصوص دانش آموزان متوسطه اول و ششمین جشنواره نوجوان خوارزمی مخصوص دانش آموزان متوسطه اول می باشد.

۲- پژوهشیاران محترم فرم ایده نویسی پیوست را در اختیار دانش آموزان صاحب ایده طرح جابر  قرار دهند و پس از تکمیل آن حداکثر تا تاریخ ۲۰ بهمن ماه۹۴ همراه با فایل مشخصات دانش آموزان و نامه رسمی آموزشگاه به پژوهش سرا تحویل دهند.

۳- مشاوره رایگان به دانش آموزان پس از هماهنگی با پژوهشیار روز های یکشنبه و چهارشنبه مخصوص پسران و شنبه و دو شنبه مخصوص دختران جهت هماهنگی با  شماره تلفن ۴۳۲۱۷۵۰۳ تماس حاصل نمایید

۴-جهت کنترل بیشتر دانش آموزان پژوهش یار طرح جابر محترم قبل از اعزام دانش آموزان در روزهای ذکر شده با دفتر پژوهش سرا  هماهنگ نمایید. 

موضوعات طرح جابر در مدرسه های مقطع دوم ابتدایی

همکار گرامی توجه داشته باشید از هر گروه فایل چند نمونه را در این صفحه قرار داده ایم و برای مشاهده کامل فایل های موجود در زمینه طرح جابر ابتدایی مقطع دوم ابتدایی به صفحه طرح جابر سایت دانش فایل  مراجعه نمایید .

دانلود نمونه های آماده

طرح جابر کلاس دوم ابتدایی با موضوع صوت چگونه تولید می شود ؟ همراه با دفتر کارنما و با فرمت فایل ورد و امکان ویرایش متن و تصاویر بکار رفته تقدیم میشود که تمامی همکاران و معلمان زحمت ایران عزیز و اسلامی, در این مجموعه که به عنوان نمونه در این صفحه قرار گرفته است شامل موارد زیر میباشد.

چندین پوستر طرح جابر ابن حیان در باره صوت چگونه تولید می شود

بهترین نمونه طرح جابر

سامانه پیامکی برای برگزاری مسابقه و آموزش مجازی داوطلبین المپیاد راه‌اندازی شد

 باشگاه نانو در راستای طرح جامع آموزش مجازی داوطلبین هفتمین المپیاد نانو و افزایش سطح آگاهی آنها، اقدام به راه‌اندازی سامانه ارسال پیامک علمی نموده است.   با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده، هر هفته علاوه بر ارسال پیامک‌ با محتوای علمی- ...

فراخوان ایده و طرح جابر ابن حیان دانش آموزان جهت شرکت در جشنواره

ساند پژوهش سرای پژوهشسرای جابربن حیان جیرفت از کلیه دانش آموزان صاحب ایده و طرح جابر دعوت می نماید تا در جشنواره خوارزمی شرکت نمایند.شایسته است مدیران محترم از طریق جلسات شورای دبیران و اولیا و مربیان به اطلاع دانش آموزان برسانند تا حقی  از آنها ضایع نگردد.

حمایت از طرح و ایده های دانش آموزی

طرح جابر ابن حیان در مقطع ابتدایی

پژوهشسرای دانش آموزی جابربن حیان با بهره گیری از کارشناسان متخصص آماده هر گونه حمایت از طرح ها و ایده های خلاقانه شما دانش آموزان گرامی می باشد.

 

ثبت نام نوزدهمین جشنواره طرح جابر ابن حیان بخش دانش آموزی

دانش آموزان عزیز صاحب طرح می توانند برای شرکت در نوزدهمین جشنواره جوان طرح جابر بخش دانش آموزی هر چه سریعتر به پژوهشسرای دانش آموزی جابربن حیان جیرفت مراجعه نمایند. لازم به ذکر است که تمامی اطلاعات مربوط به ...
 نتایج برترین های ششمین دوره  مسابقات  دومینو سال ۹۵ به شرح ذیل اعلام می گردد ۱-    تیم قهرمانان  دنیا                                سرگروه معین الدین مارزی ۲-   تیم  وحدت                                        سرگروه زهرا غلامعلی ۳-  تیم الگوریتم                                      سرگروه فاطمهامینی روش ۴-  تیم یک دلی                                      سرگروه ریحانه ناصری ۵-   تیم ...

طرح جابر کلاس ششم

حدود 80 موضوع مختلف و جذاب طرح جابر را برای تدوین بهترین نمونه طرح جابر کلاس ششم کرده ایم تا دانش آموزان و معلمان عزیز بتوانند از همه نقاط ایران این نمونه فایل های طرح جابر کلاس ششم را دانلود نمایند .

شما عیزان در کمتر از یک دقیقه بعد از انتخاب فایل مورد نظرتان خواهید توانست آن را دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهید.

طرح جابر : بهترین نمونه های طرح جابربن حیان کلاس اول,دوم,سوم,چهارم,پنجم و ششم ابتدایی

دانلود نمونه های آماده

3 Sep 2018