دانلود سوالات مرحله اول آزمون ضمن مدرسه آماده

سوالات ضمن خدمت همراه با ایمنی و امنیت در مدرسه آماده

سایت ضمن خدمت فرهنگیان ایران در صدد آماده سازی یک بسته بسیار کامل منابع آزمون و سوالات ضمن خدمت مدرسه مدرسه آماده میباشد . که بصورت مرتبط تا پایان دوره بروز رسانی شده و همکاران عزیزی که در این دوره مشارکت دارند بتوانند آنرا دانلود نموده و مورد استفاده قرار دهند .

دانلود سوالات مرحله اول آزمون ضمن  مدرسه آمادهدر روزهای آتی بسته کامل منابع و سوالات ضمن خدمت آغاز سالتحصیلی همراه با ایمنی و امنیت در مدرسه را میتوانید از همین صفحه دانلود و مورد استفاده قرار دهید.

برای دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آغاز سالتحصیلی همراه با ایمنی و امنیت در مدرسه روی دکمه زیر کلیک کنید.

دانلود سوالات

سوالات ضمن خدمت همراه با ایمنی و امنیت در مدرسه آماده

سایت ضمن خدمت فرهنگیان ایران در صدد آماده سازی یک بسته بسیار کامل منابع آزمون و سوالات ضمن خدمت آغاز سالتحصیلی همراه با ایمنی و امنیت در مدرسه میباشد . که بصورت مرتبط تا پایان دوره بروز رسانی شده و همکاران عزیزی که در این دوره مشارکت دارند بتوانند آنرا دانلود نموده و مورد استفاده قرار دهند .

دانلود سوالات

همکاران گرامی ( مدیران و معاونین مدارس ) برای دانلود بسته کامل حاوی محتوا و ویدئو های آموزی و نمونه سوالات ضمن خدمت آغاز سالتحصیلی همراه با ایمنی و امنیت در مدرسه روی دکمه دانلود در ادامه کلیک نمایدد . این دوره از 24 مهر ماه 1397 شروع شده و همکاران ما بصورت ویژه سعی در پوشش این دوره دارند و در ادامه سوالات آزمون واقعی را هم به این بسته اضافه خواهیم کرد .

کسانی که یکبار این بسته را خریداری و دانلود نمایند تا پایان دوره کلیه آپدیت ها را روی ایمیل خودشان دریافت خواهند کرد . و نگران رسیدن سوالات ضمن خدمت آغاز سالتحصیلی همراه با ایمنی و امنیت در مدرسه به دستشان نباشند . 

نکات مهم قبل از دانلود بسته منابع دوره و سوالات این آزمون

توجه داشته باشید در هنگام دانلود سوالات حتی المکان یک ایمیل صحیح و در دسترس ارائه نمایید تا به موقع بروزرسانی ها را دریافت نمایید و تنها در صورتی که ایمیل ندارید بعد از دانلود از طریق ارتباط در تلگرام یا واتس آپ با شماره 09332978858 پیگیر دریافت بروزرسانی منابع آزمون و سوالات آغاز سال تحصیلی همراه با ایمنی و امنیت در مدرسه باشند.

 

نمونه سوالات ضمن خدمت آغاز سالتحصیلی همراه با ایمنی و امنیت در مدرسهدر روزهای آتی بسته کامل منابع و سوالات ضمن خدمت آغاز سالتحصیلی همراه با ایمنی و امنیت در مدرسه را میتوانید از همین صفحه دانلود و مورد استفاده قرار دهید.

نحوه خریداری و دانلود منابع آزمون و مجموعه سوالات و نمونه سوال دوره ضمن خدمت آغاز سالتحصیلی با ایمنی و امنیت در مدرسه آماده

برای دانلود منابع آزمون و بسته سوالات آغاز سال تحصیلی همراه با ایمنی و امنیت مدرسه روی دکمه زیر کلیک نمایید . فرایند دانلود نیازمند اتمام مراحل پرداخت هزینه میباشد . بعد از مرحله پرداخت منتظر بمانید تا به صفحه دانلود هدایت شوید . هر گونه مشکل در خرید آنلاین و دانلود این بسته نمونه سوالات آغاز سال تحصیلی همراه با ایمنی و امنیت مدرسه را از صرفا از طریق واتس آپ یا تلگرام با ما در میان بگذارید.

نمونه سوالات ضمن خدمت آغاز سالتحصیلی همراه با ایمنی و امنیت در مدرسه

مبلغ مورد نیاز برای دانلود : 5000 تومان

تاریخ آزمون ضمن خدمت مدرسه آماده

تاریخ آزمون ضمن خدمت ایمنی و امنیت مدرسه

تاریخ آزمون ضمن خدمت ایمنی و امنیت مدرسه     بارم بندی نمره پایانی آغاز سال تحصیلی همراه با ایمنی و امنیت مدرسه آزمون میان دوره اول: ۲ نمره آزمون میان دوره دوم: ۲ نمره آزمون میان دوره سوم: ۲ نمره آزمون پایانی دوره: ۴ نمره فعالیت دوره: ۸ نمره(هر ۱۰۰ امتیاز ۱ نمره) شاخص

تاریخ آزمون ضمن خدمت ایمنی و امنیت مدرسه

 

 

بارم بندی نمره پایانی
آغاز سال تحصیلی همراه با ایمنی و امنیت مدرسه

آزمون میان دوره اول: ۲ نمره

آزمون میان دوره دوم: ۲ نمره

آزمون میان دوره سوم: ۲ نمره

آزمون پایانی دوره: ۴ نمره

فعالیت دوره: ۸ نمره(هر ۱۰۰ امتیاز ۱ نمره)

شاخص عملکرد : ۲ نمره

توضیح : شاخص عملکرد توسط سامانه و در پایان دوره محاسبه می شود و برای کسب این نمره تنها کافی است برنامه آموزشی دوره را بصورت عادی دنبال کنید.

 

20 Oct 2018